Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vaše starosti a starosti pana Nožičky bych chtěl opravdu mít...jinak vše vysvětlil níže pan Braun.Pláčete sice dobře,ale na špatném hrobě....

7 7
možnosti
JN

Tak když někdo jiný zase může mít abnormální starost třeba o kdysi známého písničkáře Pepu Nose... ;-)

5 4
možnosti
Foto

Podobně jako pan Nožička se dopouštíte omylu. Ten požadavek na omluvu, který byl mimochodem pouze řečnický, se netýkal výhry ale chování amerických fotbalistek, které až hystericky poskakovaly po každém vstřeleném golu. Pokud jste viděl záznam, pak je na něm jasně poznat, že to bylo divadlo a ne upřímná radost z úspěchu. Já si samozřejmě nemyslím, že nějaká omluva je na místě.

13 2
možnosti
PR

P68a72v53e24l 26R72e44m67e64š

18. 6. 2019 18:13

já vám rozumím, mne jen napadlo, když se teď do všeho vrtá, že by se našel někdo, kdo by opravdu chtěl něco takového nastavit. Zní to absurdně, ale kolik absurdit se dnes děje. Zesměšňování soupeře se neděje výsledkem, ale chováním. Ještěže ještě funguje podání ruky na konci zápasu.

5 1
možnosti
KT

To objímání a líbačky po každé americké brance, to bylo žrádlo!

12 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 612x
Mam rad sport, hudbu, film, knihy. Nechci komentovat vnější svět. Chci jen zaznamenávat svoje drobné každodenní postřehy. Věřím v dobro a selský rozum. Moje pravda nemusí být stejná jako vaše, ale dovolte mi v ní věřit. Chci, aby se mezi nás opět vrátila láska, pokora, úcta, tolerance a respekt

Seznam rubrik