Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Dominika Gottová vyčítá Jiřině Bohdalové a Jiřina Bohdalová reaguje na drsná slova ….

Přemýšlím, proč lidé se sebou mluví skrz média. Haló,sezname, prosím, vyřiď tomu a tomu, že mne fakt naštval. Pak se přes seznam ozve protistrana. Prostý lid se tím baví a očekává další články.  Mně je z toho smutno. 

A o tom to přesně je. Ztráta umění komunikace mezi lidmi. Nevyčítám nikomu nic. Stát se může cokoli. Přispěli ke ztrátě komunikace mezi lidmi i novináři?

Jak je těžké oslovit přímo dotyčnou osobu? Ale zase o čem by ta média psala, že?

A jak by to mohlo vypadat v tom lepším světě:

Dejme tomu použitím telefonu:

Bohdalová, prosím

Tady je Dominika Gottová, dobrý den

Dobrý den, Dominiko.

Paní Bohdalová, chtěla jsem vám jen říct, jak mne mrzí, že jste při vašem smutečním projevu nezmínila za naši rodinu také mne a Lucii. Vypadalo to jako bychom ani nepatřily do rodiny.  Víte, já jsem tatínka moc milovala, moc pro mne znamenal a pořád znamenat bude. Přiznám se,že mne to opravdu moc mrzí, zrovna od vás bych to nečekala.

Dominiko, mne to také mrzí, já jsem si to uvědomila až pozdě. Víte, i pro mne, jako herečku to bylo velmi vyčerpávající, traumatické i stresové. Měla jsem vašeho pana otce velmi ráda. Vím, že omluva možná nepomůže, ale prosím, věřte mi, že bych to nejraději vrátila zpátky a napravila. Ještě jednou se vám za to hluboce omlouvám.

Paní Bohdalová, stalo se. Věřím, že v tom nebyl žádný záměr. Omluvu přijímám.

Dominiko, moc se mi ulevilo, děkuji za zavolání, sama jsem se chystala, že vám zavolám a omluvím se. Přeji vám, ať se vám daří. Tatínek z vás musel mít velkou radost. Mějte se pěkně. Na shledanou.

Tak po tomhle hovoru, by se oběma ulevilo. Čtenáři seznamu by přišli o senzaci dvou rozhádaných dam, ale dva lidé by opět nabrali klid v duši a nepříjemnost by byla smazána. Jak málo by stačilo k tomu vzít médiím vítr z plachet.  Nu což, za pár hodin tohle z médií vyšumí a přijde nová aféra, ale možná, že v srdcích těchto dam zůstane malá černá šmouha. Anebo si to vyříkají až se potkají. Jestlipak i o tom pak budou média informovat?

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Pavel Remeš | úterý 15.10.2019 14:53 | karma článku: 17,59 | přečteno: 640x
  • Další články autora

Pavel Remeš

Riduál je rituál pro dva.

Rituál je krásné slovo. Kdyby se místo písmenka T dalo písmenko D, vznikl by z toho RIDUÁL . Byl by to vlastně rituál pro dva.

21.11.2023 v 22:58 | Karma: 5,60 | Přečteno: 84x | Diskuse| Osobní

Pavel Remeš

Stoupněte si do fronty, i když tu žádná není .....

někdy se striktně držíme předpisů a nařízení a neuvědomíme si, jak to může být v určité situaci směšné. Jsme obětí nařízení, která nám zatemňují mozek a vlastní uvažování či vyhodnocení situace je nám vzdálené.

2.11.2023 v 22:48 | Karma: 16,95 | Přečteno: 345x | Diskuse| Osobní

Pavel Remeš

Jaxem se tuto planetu zachránit rozhodl

jak každý z nás může ihned na záchranu planety přispět. Stačí se omezit v maličkosti - v počtu výdechů.

15.7.2023 v 3:04 | Karma: 17,30 | Přečteno: 258x | Diskuse| Ostatní

Pavel Remeš

Identifikuji se jako kůň a na podzim vyhraji velkou pardubickou.

zdá se, že dnes může být kdokoli kýmkoli či čímkoli. Fantazie či porucha osobnosti nezná mezí a tak trošku popustím uzdu fantazie neb vše možným zdá se být.

10.7.2023 v 0:40 | Karma: 28,51 | Přečteno: 573x | Diskuse| Osobní

Pavel Remeš

Co mi dalo koronavirové období

Hodně se o situaci s covidem napsalo a ještě napíše. Spousta protichůdných informací. Ze svého pohledu naprostého lajka napíšu dvě věci, které jsem si v souvisloti s covidem a jeho obdobím uvědomil.

4.6.2020 v 22:36 | Karma: 14,00 | Přečteno: 347x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Němečtí aktivisté se bouřili před továrnou Tesly a bili se s policií

10. května 2024  16:53

Před závodem výrobce elektromobilů Tesla v německém Grünheidu se v pátek sešlo několik set lidí,...

Policie přivezla z Ukrajiny šest Čechů zadržených v případu falešných bankéřů

10. května 2024  15:01,  aktualizováno  16:48

Policie v pátek přivezla z Ukrajiny do Hradce Králové šest Čechů zadržených v polovině dubna na...

Aktivistické osmdesátnice tloukly kladivem do vitríny Magny Charty

10. května 2024  16:46

Dvě klimatické aktivistky ve věku přes 80 let v pátek kladivem a dlátem poškodily skleněnou...

Hromadná nehoda na Kladensku. Při havárii čtyř aut se zranili čtyři lidé

10. května 2024  15:53,  aktualizováno  16:30

Čtyři auta havarovala v pátek odpoledne u Unhoště na Kladensku. Při nehodě se zranili čtyři lidé,...

  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 612x
Mam rad sport, hudbu, film, knihy. Nechci komentovat vnější svět. Chci jen zaznamenávat svoje drobné každodenní postřehy. Věřím v dobro a selský rozum. Moje pravda nemusí být stejná jako vaše, ale dovolte mi v ní věřit. Chci, aby se mezi nás opět vrátila láska, pokora, úcta, tolerance a respekt

Seznam rubrik