Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

My na ně jdeme ve čtvrtek. Tak jsem zvědavá....;-)

0 0
možnosti
Foto

Zvláštní, že Vám neprelili to pivko do kelímku. :)) dostala jsem jednou na koncertě pullitrovou perlivou vodou, která přiletěla vzduchem odkudsi zezadu, do hlavy. Možná, kdyby neměla víčko, cestou by se vylila a já neměla bouli. :)) ještě že nehodili povolenou plechovku. Tyjo, takové plastové víčko vystrelene třeba prakem? ;-D

0 0
možnosti

Tomu se ani nechce věřit!

(to bude nařízení EU:-D)

2 0
možnosti
Foto

běžné opatření, aby se na fotbale, či jiných akcí, zabránilo házení lahvemi.

0 0
možnosti

Příště si to vypijete u stánku - povoleno jen ve vzdálenosti 2 m,ne?8-o

0 0
možnosti

no byl jsem překvapen, že si pití můžu vzít sebou :-)

0 0
možnosti
Foto

nejde o víčko, ale nezavřená lahev se špatně hází.

0 0
možnosti

ucpat se dá čímkoliv...a plechovka poletí líp, než plastová lahev

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 612x
Mam rad sport, hudbu, film, knihy. Nechci komentovat vnější svět. Chci jen zaznamenávat svoje drobné každodenní postřehy. Věřím v dobro a selský rozum. Moje pravda nemusí být stejná jako vaše, ale dovolte mi v ní věřit. Chci, aby se mezi nás opět vrátila láska, pokora, úcta, tolerance a respekt

Seznam rubrik