Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Stoupněte si do fronty, i když tu žádná není .....

někdy se striktně držíme předpisů a nařízení a neuvědomíme si, jak to může být v určité situaci směšné. Jsme obětí nařízení, která nám zatemňují mozek a vlastní uvažování či vyhodnocení situace je nám vzdálené. 

Na nejmenované poště v .......... jsem byl v pozdních hodinách jediný zákazník jda odeslat jeden dopis. Stoupl jsem si k okénku a s pozdravem ( jsa tak vychován) jsem řekl, že chci poslat dopis. Z druhé strany se ozvalo ( s pozdravem, tudíž na sebe narazili dva slušně vychovaní lidé) zda mám čisílko. Podivil jsem se, zda jsem - li na poště jediný zákazník a zdá se ten den poslední, musím si brát čisílko. Bylo mi velmi mile vysvětleno, že ano. Že sice lidé ani zaměstnanci pošty to více méně nepotřebují, ale, že je to nařízení. Ještě chvilku jsme se příjemně a lidsky bavili a já slíbil, že si příště vezmu čisílka dvě, abych odčinil svůj zcela neomluvitelný prohřešek. Upřímně, je mi čím dál více smutno z těchto a podobných zvráceností proti lidskosti a selskému rozumu, takovýchto a podobných nasírátek je spousta. Nikdo to nechce, je to protivný, ale je to nařízený. ( Pozor, chápu tahání čisílek ve špičce, kdy je činnost jednotlivých překážek rozdělena). A my zkraje brbleme a pak si tak nějak zvykneme a postupně je nám nakládáno víc a víc a naše hřbety jsou čím dál ohnutější. Ale zase nebejt toho, asi bych si tak příjemně nepokecal. Vše má svoje pro a proti. Co bude dál? Budu si muset např. koupit dálničku i když nevlastním auto?

Autor: Pavel Remeš | čtvrtek 2.11.2023 22:48 | karma článku: 16,95 | přečteno: 345x
  • Další články autora

Pavel Remeš

Riduál je rituál pro dva.

Rituál je krásné slovo. Kdyby se místo písmenka T dalo písmenko D, vznikl by z toho RIDUÁL . Byl by to vlastně rituál pro dva.

21.11.2023 v 22:58 | Karma: 5,60 | Přečteno: 83x | Diskuse| Osobní

Pavel Remeš

Jaxem se tuto planetu zachránit rozhodl

jak každý z nás může ihned na záchranu planety přispět. Stačí se omezit v maličkosti - v počtu výdechů.

15.7.2023 v 3:04 | Karma: 17,30 | Přečteno: 257x | Diskuse| Ostatní

Pavel Remeš

Identifikuji se jako kůň a na podzim vyhraji velkou pardubickou.

zdá se, že dnes může být kdokoli kýmkoli či čímkoli. Fantazie či porucha osobnosti nezná mezí a tak trošku popustím uzdu fantazie neb vše možným zdá se být.

10.7.2023 v 0:40 | Karma: 28,51 | Přečteno: 572x | Diskuse| Osobní

Pavel Remeš

Co mi dalo koronavirové období

Hodně se o situaci s covidem napsalo a ještě napíše. Spousta protichůdných informací. Ze svého pohledu naprostého lajka napíšu dvě věci, které jsem si v souvisloti s covidem a jeho obdobím uvědomil.

4.6.2020 v 22:36 | Karma: 14,00 | Přečteno: 347x | Diskuse| Osobní

Pavel Remeš

I kytka se musí rozhodnout

Tento snímek jsem pořídil na skalce před pár lety. Od té doby jsem nic podobného neviděl. Tulipán zřejmě musel volit mezi dvěma barvami

25.2.2020 v 8:46 | Karma: 10,35 | Přečteno: 152x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rusové v noci ničili ukrajinskou infrastrukturu, znovu útočili i na Charkov

27. dubna 2024  8:05

Sledujeme online Rusko v noci na sobotu zaútočilo na energetickou strukturu Ukrajiny. Ve třech oblastech poškodili...

V Česku přibývá nakažených malárií, nemoc si lidé vozí z dovolené

27. dubna 2024  7:29

Po útlumu v době covidu-19 opět roste počet Čechů, kteří se v zahraničí nakazili malárií. Loni jich...

Izrael zaslal Hamásu reakci na postoj k ukončení války, hnutí žádalo příměří

27. dubna 2024  7:07

Palestinské hnutí Hamás uvedlo, že v sobotu dostalo od Izraele oficiální odpověď, která se týká...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Rozstřel Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 612x
Mam rad sport, hudbu, film, knihy. Nechci komentovat vnější svět. Chci jen zaznamenávat svoje drobné každodenní postřehy. Věřím v dobro a selský rozum. Moje pravda nemusí být stejná jako vaše, ale dovolte mi v ní věřit. Chci, aby se mezi nás opět vrátila láska, pokora, úcta, tolerance a respekt

Seznam rubrik