Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dobrý člověk (úředník) ještě žije.

Nejmenované město, nejmenovaný úředník. Velká pochvala za lidský přístup. Asi nemohu zveřejnit jméno. Škoda.

      Byl jsem v nejmenovaném městě. Parkovné za mne zaplatil někdo jiný, já totiž nerad platím. Většinou vyřizuji vše potřebné během 5-10 minut, takže si vždy zjistím, kde stojí horlivá hlídka městské policie (MP) a postavím se co nejdále od nich. A než voni se dobelhají k mému autíčku a rozhodí letáčky jako večerníček, tak já už su zpátky v autě. No, ale když to ten někdo jiný zaplatil, dal jsem lístek dovnitř a šel na ouřad. 
    Vylezevše z ouřadu a spatřivše za stěračem lístek cítil jsem se udiven. Zaplatil jsem a přesto lístek? Že by dnes byl nějaký den s akcí?, jako třeba 3+1 auto s pokutou? Říkal jsem si, že jde o omyl. Koneckonců, kdykoli jsem dostal pokutu, bylo to omylem. Vzal jsem lístek, co byl za stěračem i parkovací lístek a šel jsem na ouřad MP, páč to bylo blízko. Cestou jsem si přečet, že parkuji v protisměru.
     A teď se dostávám k jádru věci. Vše bylo vyřešeno domluvou. Ještě ke všemu jsem stál na místě vyhrazeném pro vozidlo MP. Já to ani nevěděl. Kdybych dostal pokutu, brzy na ni zapomenu, ale věřte, že na tuhle domluvu jen tak nezapomenu. Říkal jsem si, jak je krásné narazit na ouředníka s lidskou tváří. Věřte mi, že na tom místě už nikdy nezaparkuju. Protože jsem slíbil, že už se to nestane a sliby se mají plnit. Jméno oné osoby bohužel nemohu sdělit, neboť chápu že zejména policisté jsou hodnoceni dle množství vybraných pokut. Určitě mají měsíční cíle, kolik je potřeba vybrat a ani bych se nedivil, kdyby na konci měsíce přetlačovali zaparkovaná auta na zákazy stání, jen aby splnili cíle. Doufám, že i vy občas narazíte na podobného tvora. Chápu, že ne vše se dá řešit domluvou, ale ne vše je třeba řešit pokutami a ještě k tomu z pozice síly a nadřazenosti. Nechť tedy žijí dobří lidé a všem přeji hezké parkování bez lístečku za stěračem. Tosh tak.

Autor: Pavel Remeš | pondělí 24.6.2019 15:50 | karma článku: 16,06 | přečteno: 489x
  • Další články autora

Pavel Remeš

Riduál je rituál pro dva.

Rituál je krásné slovo. Kdyby se místo písmenka T dalo písmenko D, vznikl by z toho RIDUÁL . Byl by to vlastně rituál pro dva.

21.11.2023 v 22:58 | Karma: 5,60 | Přečteno: 83x | Diskuse| Osobní

Pavel Remeš

Stoupněte si do fronty, i když tu žádná není .....

někdy se striktně držíme předpisů a nařízení a neuvědomíme si, jak to může být v určité situaci směšné. Jsme obětí nařízení, která nám zatemňují mozek a vlastní uvažování či vyhodnocení situace je nám vzdálené.

2.11.2023 v 22:48 | Karma: 16,95 | Přečteno: 345x | Diskuse| Osobní

Pavel Remeš

Jaxem se tuto planetu zachránit rozhodl

jak každý z nás může ihned na záchranu planety přispět. Stačí se omezit v maličkosti - v počtu výdechů.

15.7.2023 v 3:04 | Karma: 17,30 | Přečteno: 257x | Diskuse| Ostatní

Pavel Remeš

Identifikuji se jako kůň a na podzim vyhraji velkou pardubickou.

zdá se, že dnes může být kdokoli kýmkoli či čímkoli. Fantazie či porucha osobnosti nezná mezí a tak trošku popustím uzdu fantazie neb vše možným zdá se být.

10.7.2023 v 0:40 | Karma: 28,51 | Přečteno: 572x | Diskuse| Osobní

Pavel Remeš

Co mi dalo koronavirové období

Hodně se o situaci s covidem napsalo a ještě napíše. Spousta protichůdných informací. Ze svého pohledu naprostého lajka napíšu dvě věci, které jsem si v souvisloti s covidem a jeho obdobím uvědomil.

4.6.2020 v 22:36 | Karma: 14,00 | Přečteno: 347x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení

23. dubna 2024  10:45,  aktualizováno  11:17

Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...

Kolegu lídra kandidátky AfD zadrželi, dával Číně informace z europarlamentu

23. dubna 2024  8:38,  aktualizováno  11:07

Německá policie zadržela v noci v Drážďanech spolupracovníka Maximiliana Kraha, lídra kandidátky...

Kadyrov má nekrózu slinivky, Kreml hledá nástupce, tvrdí investigativci

23. dubna 2024  11:03

Spekulace o zdravotním stavu Ramzana Kadyrova opět přiživil ruský exilový portál Novaja Gazeta...

Začaly vypovídat poškozené. Vyslechnout si je Cimický k soudu nepřišel

23. dubna 2024  11:02

V případu psychiatra Jana Cimického, který čelí obžalobě z několika znásilnění a desítek případů...

  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 612x
Mam rad sport, hudbu, film, knihy. Nechci komentovat vnější svět. Chci jen zaznamenávat svoje drobné každodenní postřehy. Věřím v dobro a selský rozum. Moje pravda nemusí být stejná jako vaše, ale dovolte mi v ní věřit. Chci, aby se mezi nás opět vrátila láska, pokora, úcta, tolerance a respekt

Seznam rubrik